fredag 20. desember 2013

Julegrein

Eg trengte litt julepynt i gangen. 
Løysinga vart å luske meg ut ein mørk kveld og knekke meg ei grein å ta med inn. 
Greina vart plassert i ein vinballong og pynta 
med pepperkaker og pomponger.
Egentleg er dette veldig lite typisk julepynt for meg. 
Men eg likte det så godt at i skrivande stund 
har det greina fått plass i stova ;)
Pepperkakene er heimelaga 
med hol til oppheng og pynta med glasur (eggekvite og melis) 
Pompongane er frå House Doctor.

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)
(som har tatt juleferie! Deeeilig! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe koselig:)
Ha en herlig helg og en Riktig God Jul:)
Klem Merete

PillePalle sa...

Det var veldig fint!

Audhild sa...

Skikkelig koselig :)
Så hørte jeg på GMN i morges at det er pastellfarger som er poppis på juletreet i år, så du har truffet spot on der ;)

GOD FERIE, OG GOD JUL TIL DEG OG DINE, BJØRG :)

KLEM Audhild :)

Sommerhuset i bakken sa...

For en koselig krok du har i gangen der - og så stemningfullt og fint det ble med den søte grenen ;-)Veldig flott!

Ønsker deg en herlig lørdag og noen fantastiske førjulsdager. Kos deg masse!

Basia Holmes sa...

Beautiful site, I'm following and I'm impressed :)
Best Regards, Basia from HarmonyToday

Related Posts with Thumbnails