onsdag 7. august 2013

Ny lampe og herbarium

Eg har vore så heldig å ha fått meg ei ny lampe
Den er av merket Bloomingville, og eg har sikla etter den lenge! 
Så då eg fekk spørsmål om eg ville teste ut eit produkt hos 
Design Belysning AS var valget lett ;)

Lampa finn du saman med mange andre lekre lamper hos
 nettbutikken Design Belysning AS.  Dei er ein av Norges største leverandører på heimebelysning og tilbehør på nett. Og fører merker som Bloomingville, 
House Doctor, Kartell, Northernlightning og mange fleire.
Ta gjerne ein titt her!
Eg driv å "piffer" opp gjesterommet
Men det er fortsatt litt i planleggingsfasen. Egentleg treng heile rommet oppussing. 
Men enn så lenge får det holde med ein liten "makeover"
Lampa har fått plass her ilag med sider frå 
Mamma sitt Herbarium.
På vårt soverom heng sider frå Pappa sitt herbarium. 
Eg synast dei er så dekorative. Eg tipper foreldra mine ikkje hadde ein villaste ide 
når dei i sin barndom pliktoppfyllande pressa blomster i oppgave
 frå læraren, at dei skulle henge på veggen i dottera 
sitt hus fleire tiår seinare ;)
Hekleteppe frå Kid, strikka pute frå Cosy Concept, Lampe frå Design Belysning , kopp og skei frå Ment.

Ha ein super onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Å,den lampen passer perfekt hos deg,og perfekt til omgivelsene på bildene!Så skjønn,men samtidsig tøff i lyseblått!!!!!
Så artig med de pressa blomstene - virkelig affeksjonsverdi og så fine attpåtil!!!!*
Toveklem:)

idylloghim.blogspot.com sa...

ÅÅÅ, den lampen var nydelig. Lekker farge:)
Klem Ann elin

stallnilsen sa...

Lampa di var kjempefin og så artig at du har hengt opp de pressa blomstrene på veggen, husker godt vi måtte gjøre slikt på skola da æ var lita :)

Ha en fin kveld,

Lisbeth :O)

Anonym sa...

Lampen var bare rå lekker:)
Nydelig farge og passet perfekt inn hos deg:)
Klem Merete

LisaM sa...

Nydelig♡

Mor Inger`s hus sa...

Kjempestilig lampe, og kjempekoselig gjesterom.

:) Inger

Unknown sa...

Det var virkelig en FLOTT lampe ja, helt i Bjørg stil:))
Nydelig farge!

Og så gøy med plansjene ♥

Related Posts with Thumbnails