mandag 12. november 2012

Premie/Utfordringa: Kreativ med Barn

Det er komt inn utruleg mange fine og inspirerande
 bidrag til utfordringa mi; Kreativ med Barn. Tusen takk for all skaperglede som de vil dele! Det er fortsatt ei veke igjen til utfordringa er avslutta, så det er berre å
 slenge seg med. For å bli med eller bli inspirert, 
kan du trykke her!

Eg får den vanskelege jobben med å plukke ut 10 finalister som de skal stemme på. 
Dei 3 bidraga som får flest stemmer får fin- fine premier.  Ein av premiane 
du kan vinne er dette settet med fingerdukker som du kan lage sjølv. 
Perfekt for kreative unger og voksne ;) 
Settet er sponsa av 

goyAgoy.no er ein relativt ny nettbutikk som eg oppdaga for litt sidan. 
Her finn du i hovedsak leiker og babyutstyr. 
Eg vart raskt imponert over; 

- Godt utvalg av kvalitetsleiker -
 - Fornuftige priser - 
- Ein fraktpris på berre kr. 49,- 
- Oversiktleg og fin nettbutikk -
- God service - 

Her er det mykje moro for unger. Kva med å starte julehandelen her? 
Hos Goyagoy har du bytterett på julegåver ut januar 2013 :)
No før advent er der også ein egen kalendergåve-
 kategori med mange gode ideer. 
Og det passer ihvertfall
 meg flott :)

Sjekk ut FB- sida her!
Du kjem til butikken ved å trykke her!


I morgon skal eg presentere dei 2 andre premiane. 
Desse er frå Kremmerhuset :)

Og no håper eg at 
du vil delta på utfordringa mi? ;)

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Artig premie!! :o)

klem ib

Tove sa...

Så spennende. Milla sitter på fanget mitt og sier når hun ser fingerdukkene:" Sånn ønsker jeg, sånn ønsker jeg, sånn ønsker jeg" Takk for tips...
Lykke til
Klem Tove

Fru Andersen sa...

Så fin nettbutikk!

Flott premie, blir spennende dette!

Audhild sa...

Såå artige fingerdukker da!
Spennende :)

Related Posts with Thumbnails