fredag 30. november 2012

Kalender :)

24 pakker ligger klare for ei spent lita frøken :) 
Sidan ho ikkje skjønner heilt det at ein ikkje kan opne alle pakkane på ein gong, 
så får ho ein pakke kvar morgon i julesokken sin istaden. 
Og den er det "nissen" som har lagt der ;)

 Hermine må vente til neste år før ho får pakkekalender. 
Så då blir det 48 pakker å kjøpe, og ikkje minst pakke inn. Men eg koser meg med det. 
Og omtrent alle pakkane inneheld saker og ting som ho uansett hadde fått. 
Og når ein kjøper over tid, så følest det ikkje så dyrt ;)

Lager du pakkekalender?

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Bdicte sa...

Hei!
Mine barn fikk pakkekalender inntil etpar år siden. For oss ble det mest tull og vas som ble liggende å slenge rundt i huset - i tillegg ble det fort dyrt. Jeg var kanskje ikke så flink å posjonere ut innkjøpene til kalenderen, hehe!

Ifjor var ønsket playmobilkalender, og i år får de Lego kalender. Men jeg legger pakkene over i en sånn kalender med lommer i. Litt koseligere enn pappesken:)

Ha ei god helg!
Klem
Benedicte

Sommerhuset i bakken sa...

Koselig pakkekalender du har laget og søt julestrømpe du viser ;-) Kan tenke meg snuppa blir fornøyd ;-)

Ja, i år har jeg laget tre pakkekalendere: en til min kjære mamma, en til min snille søster og en til min søte niese ;-)

Ha en herlig 1. desember ;-)

bevaremegvel sa...

Pakkekalender er alltid koselig. Jeg har laget 24 pakker x 3, de eldste barna er 17 og 18 år, og det er veldig viktig med pakkekalender fortsatt:)
Så fint du har gjort det. Lurt å putte gaven i strømpen :)
Klem

Related Posts with Thumbnails