torsdag 12. april 2012

Enkel fornyelse på kjøkenet

Det er lenge sidan eg har vist noko anna frå kjøkenet enn spiseplassen. 
Så no var det på høg tid ;) Kjøkeninnreiinga vår er den velkjente
 Lidingø frå IKEA. Eg er veldig fornøgd med den :)
Den dagen eg skulle klare alt på ein gong, 
måla eg ramma som heng på døra. 
Eg har måla den i lilla før,
 men no er den 
grøn og 
fin! ;)

 Bøttene med lokk som står i hjørnet er frå IKEA, 
dei bruker vi til kildesortering av 
tomflasker og papir.

Skapet der eg har mykje av GG "stæsjet" mitt er kjøpt hos Kremmerhuset. 
Eg var så uheldig at eine knotten datt av, så det har stått
knottlaust ei stund. Men no har det fått
 nye frå Åhlens.


Eg har fått nokre spørsmål om kor eg har kjøpt voksduken min. 
Og det kan eg sjølvsagt fortelle, men eg veit ikkje om det er så mykje til hjelp. 
For eg kjøpte den til redusert pris som metervare på ein Fargerike
butikk i Førde som skulle slutte
 å selge voksduker.

Kjøkenet vårt er også eit av romma vi har pussa opp frå grunnen av. 
Viss du er interessert i å lese meir om det kan
 du trykke her!

Tusen takk for gode ord, og hjarteleg velkomen til nye følgerar! 
Eg blir så utruleg glad for kvart einaste besøk og tilbakemelding. 
Det varmer ♥ mitt veldig skal de vite :)

Eg håper dagen din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Smått og Stort sa...

Kjempekoselig kjøkken du har♥

Hjem & Glede sa...

Hei.
Virkelig koselig hos deg.
Nydelige bilder.

Ha en fin kveld.

Klem Camilla

Hos Jorunn sa...

Superkoselig kjøkken, Bjørg!! Masse herlige detaljer du har pyntet med. Bra du minnet meg på Ikea sine hvite metallbøtter, så de for noen uker siden da jeg var på Ikea...jeg trenger et sted til tomflaskene jeg også...takk for tipset:)) Ha en fin kveld og en riktig god helg! Klem fra Jorunn

Unni sa...

Vi har samme kjøkkenet selv, og er også storfornøyd.

Fint at du bruker en del farger i interiøret ditt..
Det liker jeg.

Ønsker deg en fin kveld.
Unni.

Unknown sa...

This is so BEAUTIFUL!!!Michaela

Toril sa...

Helt nyyydelig kjøkken!
Herlige farger nå som våren er her!
Blir alltid glad av å besøke bloggen din :) Ønsker deg en god kveld :)
Hilsen fra Toril

Ida Madelen Glittum Maabø sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ida Madelen Glittum Maabø sa...

For et kjøkken !! sååå nydelig :) blitt forresten følger av den flotte bloggen din .. :)
klem Ida Madelen

Unknown sa...

KJøkkenet deres er knallfint!!
Så mange herlige detaljer ♥

Underberget sa...

Så fine kjøkkenbilder! Nå ble jeg inspirert til å få fram litt pastellfarger på kjøkkenet mitt også.

Lindas Lille Leilighet sa...

For et koselig kjøkken du har!:) Masse herlige detaljer:D

Anette sa...

Søøtere i lilla syns jeg da :-) Fint kjøkken:)

Duse Pasteller sa...

Kjempekoselig kjøkken, Bjørg!
Mange fine detaljer:)
Lørdagsklem

Gitte sa...

Nydelig kjøkken!
Kjempepraktisk med de to dunkene til kildesortering:)
Nydelige Green Gate hylle... liker!

Klem Gitte

As sa...

Hei:) vil bare takke for masse inspirasjon,herlige farger og tekst! Har koset med med hele bloggen din denne helga! Titter helt klart innom her igjen:)

Related Posts with Thumbnails