søndag 16. januar 2011

VåR i StovA :)

Eg veit vi fortsatt skriv januar, og ute er det masse snø
Derfor synast eg det er godt å vere inne i eit hus med vårfølelse. Det gjer meg meir 
energi og det er slik eg trivst best :)



Ein liten dæsj farge her og der,
 i alt det lyse :)


Tusen takk til alle som har meldt seg på Give Awayen min, 
og de som har lagt igjen slike fine kommentarer. 
You make me HappY :)


Ha ein flott søndag!


Klem frå Bjørg :-)
(Fortsatt lodd igjen på Give Away, du finn link øverst til høgre ;)

18 kommentarer:

Villevinkel sa...

Åååååhhh VÅR!! Gleder meg helt vilt til våren setter inn for fullt, og det er nydelig med litt forsmak av våren innendørs.

ha en fin søndag! Klem

Hege sa...

Så nydelige bilder du viser, det er så fint med lyse pasteller inne nå...
Selv om det ikke er vår ute kan vi jo likevel lage litt inne:)

Ønsker deg en deilig søndag!

Hulda sa...

Nyyydelig, Bjørg! så lekkert innlegg, som priser de lysere dager. :) Herlige lysestaker i pastell, og så vakkert med den fine krakken din ved bordenden. Likte også veldig godt tipset med å legge et speil på bordet og pynte. Lekker, lekkert! :) Gjennomført og fint innlegg. Er litt vårlig over mitt innlegg i dag også. :)

Unknown sa...

Herlige farger Bjørg;)
Så kule de lysestakene i lilla, grønt og beige (?) var;) Det var en god idè og male de i slike farger ♥

Ha en fin Søndag!

Klem Line

Duse Pasteller sa...

Så fint!! Nydelig med pynt oppå speilet, en god idè!
Og der fikk jeg jo noen idèer til farge på lysestaken min òg;)
God Søndag!!

Klem
Duse Pasteller

beate sa...

ååååååh! nydelig!
slike bilder gjør meg glad!!

klem beate

Bondekona sa...

God søndag til deg og alle andre i det vårklare og fine huset ditt.:)

tante fiolett sa...

Herlige farger!!! Elsker grønnfargen på speilet:)
Og takk for tips på butikk, har nå lagt inn en bestilling hos Fryd:) Nyyyt søndagen i ditt glade hjem Bjørg!!
Klemmer fra Jeanette

Siljes Hobbyrom sa...

NYDELIGE FARGER!!!!

God søndagsklem ♥

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! :-D Det er så flott hos deg altså. VÅR!

Ha en fin søndagskveld videre.
Klem Jenny

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Dette var nydelig Bjørg, herlig vårstemning inne hos deg. ♥ Hmm, tror jeg må kjøpe meg noen rosa roser jeg også. :)

Ønsker deg en strålende søndag videre kjære deg ! ♥

Klemmer fra Anette

Stina sa...

Vackert! Milda och fina färger.:-) Kram Stina

Jijji sa...

Så nydelige farger du har pyntet med!
Jepp, vi gleder oss MASSE til våren! Er rimelig lei snø, kulde og mørke nå... Men jeg tenker at hver dag er én dag nærmere sol og varme:)

Klem fra Jijji

Jannes lille sted sa...

åå, ja det er så herlig med disse nyydelige fargene! Elsk♥

Klemmer Janne Merethe
Håper forresten at lua di passa? ☺

Smått og Stort sa...

Skikkelig vårlige og fine bilder! Enig med deg- det skal bli godt med en ny vår♥
klem fra Sissel

Jannes lille sted sa...

Så bra! Bare jeg som hadde glemt det. Leste såklart kommentaren din! ☺
Klem ☺

Mona Christin sa...

Hei.

Vårlige farger som minner om at en lys årstid er i nær fremtid. Gleder meg.

Flotte bilder som vanlig.

Klem Mona C

Martilie sa...

VAKKERT! Nydelig vårlige nyanser!

God ny uke :)

Klem

Related Posts with Thumbnails