lørdag 16. oktober 2010

Puter og vimpel :)

Då er Fjordbua fyllt opp med litt nytt.
Meir kjem, men tida strekk ikkje alltid til så godt som eg har lyst.


Eg har sydd kvitt putetrekk som eg har pynta med ein retrosopp
Den passer glatt inn i sofaen min. Spørst om kanskje 
eg skal sy meg ei sjølv og ;)


Putetrekket er 40x40 cm og har 
konvoluttopning bak.


Ei kvit pute med flugesopp på har og sett dagens lys. 
Denne trur eg blir veldig søt å pynte med til jul. Men den er ikkje julete, 
så den kan brukast heile året.


Denne er også 40x40 cm og har
 konvoluttopning bak.


Det har og blitt tid til ei vimpelrekke i rosafarger med blondekant. 
Denne er 160 cm lang + silkeband til å 
knyte fast med.


Alt dette og meir ligg til salgs i Fjordbua
Trykk her og ta ein titt dåvel ;)
Eg håper alle har ein strålande laurdag!

Klem frå Bjørg :-)
(som gleder seg til trekning av min Give Away i morgon kveld! ;)

21 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

så mye lekkert.. flink du er :)

June sa...

Så fine ting du har laget!:)
Mannen skal på fest ikveld og jeg hadde tenkt å leie meg film. Får se om det blir det eller en kveld med symaskinen heller. Blir så inspirert av å se ting du og andre har laget!:( Kjempegøy!!

Også så kos med fyr i peisen da!:)
Håper dere får en fin lørdag!

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Du og symaskinen passer fint sammen. Dere har et godt samarbeid ser jeg. Fortsett å være kreativ. Det smitter...

Klem Mona C

fryd&forandring sa...

Så flink du er! Du er nå effektiv og da som klarer å få gjort det du gjør! Herlige puter og kjempesøt vimpelrekke!
Fortsatt god lørdag til deg!!
Klem

gult hus i svingen sa...

kjempefine puter med retrosopp. Skjønner godt du vil ha dem selv:-) Vimplene dine er fine de også. Vurderer å sy noen og gi bort i julegaver:-)
Lørdagsklem fra Trine:-)

Karen sa...

Nok en gang blir jeg minnet på hvor lyst jeg har på en symaskin!!!
Putetrekkene var såh fine :) Jeg har noen superslitte puter i sofaen, og noen gamle stygge som jeg har pakket bort, og jeg klør etter å få nye fine trekk til de, så jeg kan fornye litt...

Håper du får en finfin helg!
*klemmer*

Karen sa...

Forresten... Fant et gammelt inlegg her hos deg, om de skoddene du fant en gang, som du lurte på hva du skulle gjøre med.
Den ene som vi ser bakom sofaen din på det ene bildet her, har jeg sett i flere innlegg hos den, og jeg synes den er råstilig. Men så lurer jeg, hva fant du på for noe med de to andre? :)

mimmi-leone sa...

Så flotte puter og vimpel, likte så godt det grønne stoffet på puta og selve bildet, nydelig!

Ønsker deg en flott helg med hilsen fra Mimmi-Leone

Love Peace Pionies sa...

oioi, så tøffe puter!!
god lørdagskveld
klem K

tante fiolett sa...

Så fine de er!! Jeg tar en titt:)
Goood lørdagskveld til deg & dine ♥
Klemmer fra Jeanette:)

Tove sa...

Hei hei
Kjempeflink er du. Symaskin står øverst på ønskelisten min om dagen. Spørs om jeg skal bestille meg en til uken.
Nyt kvelden
Klem Tove

Elis@beth sa...

Så mye flott du syr! Blir helt imponert over dere damene som syr,hekler og strikker-det er bare noe jeg aldri kunne ha begynnt med-hehe!

Stor klem!

Randi sa...

Så herlige puter! FLINKA!!!
God lørdagskveld!
Klem:)

Kristin sa...

Du produktive dame... DEt tar jo aldri slutt på prosjekter og kreativitet hos deg! Er så moro å se! KLemmer

Jennys fire vegger sa...

Kjempefine ting, Bjørg. :o) Du er virkelig flink, altså. Gleder meg til trekning og krysser fingre! :o)

Fortsatt god helg!
Klem Jenny

Hjemme hos meg sa...

så flink du er :) Kjempe fine puter!!

Martilie sa...

Så herlig! Du er bare kjempeflink, produktiv - og kreativ! :)
Skjønne puter og vimpler.

Ønsker deg en flott helg!

Klem fra Tove

Anns draum sa...

Så masse fint:)) Lure på om eg og skal gjere ferdig mi halvferdige vimpelrekke;)))

Klem frå Ann

Piulfen sa...

Nydelige puter, så flink du er :)

Stine-Iren sa...

Kjekt med påfyll i fjordbua:)
Du kan jo snart gjere dette til eit levebrød;)
Håpar du får ein super søndag,eg ventar på raspeballane t ho mor:)

Marit ♥♥♥ sa...

Så flink og kreativ du er! Kjempefine!!!!

Klem Marit :)

Related Posts with Thumbnails