søndag 8. august 2010

Dei første skoa..

I ferien kjøpte eg mine første to par sko til Ariel. 
Dei var så søte at eg ikkje klarte å
 gå ifrå dei ;)

Winchester er eit paradis når det gjeld billege kle og sko. 
På meg vart det 3 par sko, 
til saman betalte eg 400 norske kroner for dei.  
Eg handla og ein del kle både til 
meg og Ariel :) 


Desse skoa med fin blomster på, 
fann eg på ein butikk i Winchester som heiter Next
Next sel flotte kle og sko til både dame/herre og Barn. 
Dei har og ei interiøravdeling :)
Du finn nettsida deira her!


Ein av dagane var vi på dagstur til Portsmouth
Dette er ein havneby med mange Outlet- butikker. 
Her fann vi jentene kjente merkekle til ein billeg penge,
 medan karane såg på båtar ;)

Eg kjøpte blant anna desse 
supersøte Adidas joggeskoa til Ariel.

 

Og til ein pris på 120 norske kroner,
 så måtte dei jo berre bli med heim ;)
Dei blir nok ikkje jogga i med det første, tihi....


I morgon skal de få kome på besøk i syrommet mitt, 
som er nesten ferdig ;)
TTT



Eg håper alle har ein fin- fin søndag!


Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Marianne sa...

Åh de små sko er bare så nuser søde. Jeg stopper altid op når jeg ser bitte små sko i butikkerne, selv om jeg ikke længere har nogen at købe disse sko til.
Hilsen Marianne

Høvebakken sa...

Kjempesøte:=)

Lever Landlig sa...

Veeeeldig søte sko du har fått tak i. Elsker å kjøpe sko eg òg, både til meg sjølv og borna. Har mange søte jentesko som eg låner bort til veninner som har fått jenter. No har eg ein gut på 5 måneder. Er ei stund til han treng sitt første pår med sko, men gleder meg til å gå rundt å snope sko til han òg. Ekstra gøy når det er billig i tillegg :)
Veldig fin blogg du har.

Karen sa...

De var supersøte :) Er morro å handle når det er så gode priser....

Håper helgen har vært bra!
*klemmer*

Aashildsvilla sa...

åå det var søte små sko..ønsker deg en flott søndag.mange klemmer fra åshild

Unknown sa...

Ååå, for noen nydelige og små sko ♥ Gøy og handle når det er så billig:))

Gleder meg til og se syrommet...;))

Klem Line

Randi sa...

Så herlige:) Å shoppe er (så og si) alltid like gøy, og ekstra gøy når man får så mye for pengene:)
Gleder meg til å se sy-rommet ditt!!
Ha en fantastisk fin søndagskveld:)
Klem, RM

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fine sko!
Noah har masse sko allerede han. Jeg vet at babyer helst ikke skla gå med sko, men innimellom tenker jeg at det er ok. Også er de jo så søte!!

Tusen takk for den koselig kommentaren inne hos meg. Kjempegøy at du følte deg inspirert av meg. Det er det som gjør det så gøy å blogge syns jeg.

Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

Tovepia sa...

Så nusselige og søte disse skoene! Alltid artig å kome til et syed hvor prisene er lavere enn hjemme, da får man gjort noen storkjøp;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

Familien i Fjellborg sa...

Åhh... så søte - klart du måtte kjøpe disse til prinsessa.

fortsatt god søndagskveld
klem Anita S

Mona Christin sa...

Hei.

Ntåå... Så søte sko da. Jeg elsker å se på babysko, enda mine er 8 og 11 år.

Gleder meg til å se syrommet. Kan nesten se det for meg. Lyst, delikat og praktisk. Tror jeg kjenner stilen din, men kanskje du overrasker alle?!

Klem Mona C

Fru Ruud sa...

Kjempe søte sko ja!!! Gøy når det er billig også! Du fikk mye med deg hjem igjen i kofferten!
Blir gøy å se hvordan syrommet er blitt!
God ny uke!
Klem Annette

fryd&forandring sa...

Så søte de sommerskoa var!! Det finns jo så utrolig mye fint til små jenteføtter.. Hørtes ut som du har gjort ett og annet kupp og at du har fått med deg litt av hvert!

Ønsker deg en fin dag!
Klem

Min stil sa...

Hei Bjørg.
Heldige Ariel som får slike søte sko. Det er alltid morsomt å handle til de søte små.
Ønsker deg en fin uke.
:) Susanne

Related Posts with Thumbnails