mandag 22. februar 2010

Soverommet vårt...

eg har funne ut at blogging er ein effektiv måte å holde huset ryddig på. I går fekk eg rydda badet, mens eg hadde fotoseanse..og idag stod soverommet for tur. Då gjelde det jo bare å ikkje falle for fristelsen å berre flytte på rotet slik at det er ryddig der fotoapparatet "ser" ;-)



Arielpappa hadde veldig lyst å innrede eit av romma i huset vårt med marine- preg..Eg var veldig snar å foreslå soverommet..ville ikkje risikere at det vart stova liksom ;-)





Vogga laga Besten min då han levde, og den er blitt en kjær ting! Her søv Ariel om natta :-)


Rommet vart berre måla før vi flytta inn. Seinare må vi ta det igjen. Her må det isolerast og skiftast vindauge. Og golvet har eg lyst å slipe ned og olje som vi har gjort i stova.
Typisk at denne vinteren skulle bli så kald, når vi søv på eit uisolert soverom, med enkle vindauge...då er det godt med ein ovn som varmer opp :) (..og høøøg strømregning)










Arielpappa vart fornøgde med den marine- prega innredninga eg fekk til. Og eg er igrunn fornøgd sjølv. Passer godt med blått på soverommet, sålenge ein har lysekrone og ;-)

Hmmm..lurer på kva rom som bør ryddast/bloggast neste gong :-)

Vi snakkast!

Klem :-)

5 kommentarer:

Fru Ruud sa...

Kjempe fint rom! Jeg liker godt blått!! Kjenner igjen det der med kaldt soverom... Sengeteppet og morgenkåpa mi frøys fast til veggen... Var blitt kondens på veggen og det frøs fast når det lå helt inntil veggen. Vi fikk satt inn en ovn etter det!!!
Kjempe god idè med etasjefatet til smykker og diverse... den skal jeg huske!!
Ha en fin kveld!
Klem Annette

Fru Luna sa...

Hei :)
Tusen takk for den hyggelige kommentaren!
Så flott soverom og hjem du har! Har lest meg gjennom hele bloggen din nå :)
Soverommet var veldig gjennomført og jeg elsker lysekroner...
Legger deg til i bloggelisten min :)
Klem Linda

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Artig med "Førde-folk"☺ Morsomt at du og har budd i Kåsen! Vi flytta hit i juli i fjor, driv å pussa opp-sakte men sikkert! To mnd igjen til termin so har lyst å få gjordt det meste til dess.

Koseleg blogg du har☺ Badet var jo kjempefint!!

Klem M ♥

Aashildsvilla sa...

heia..kjempe fint soverom...syns det er så fint me lysekrone over senga..klemm åshild

Sara sa...

så flott soverom! Det vekket sommerfølelsen i meg hvertfall! Jeg er ny leser av bloggen din (nettopp nå faktisk) og fant den fordi jeg er på utkikk etter tips til innredning av gang og du hadde et nytt innlegg "gangen" :) Ha en god påske! Sara

Related Posts with Thumbnails